20.8.14

Detroit city and white jeans.




| Crop-sweatPrimark | JeansPieces | Bag – Adidas – Sport24 | Cap – H&M | SneakersReebok – Zalando.dk |

En ting jeg har kigget enormt meget efter, her hen over sommeren, har været et par hvide bukser – jeg ledte både i London og flere steder her i Danmark, indtil jeg fandt ”parret”, da jeg var i Odense, her i slutningen af sommerferien – jeg var heldig at finde dem i Pieces. Det har været en af sommerens moder også i år, så da jeg så dem i Pieces, kunne jeg ikke blive mere glad, da jeg generelt elsker Pieces jeans, jeg har efterhånden også en del par, haha! Når men jeg tænkte selvfølgelig, at I lige skulle se dem på, i et outfit – jeg har valgt at tilføje en ny trøje også, som er endnu et køb fra London, lidt anderledes, da det er en crop-sweat, og faktisk er jeg ikke så meget til crops, men jeg faldt virkelig for denne her, da jeg så den i Primark. ;-)
Ingen tvivl om, at det er endnu et par favorit ting, der er blevet tilføjet til garderoben. <3

Hvad synes I om outfittet? 

8 kommentarer:

  1. Du ser super godt ud, hvide bukser er bare SÅ lækre!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, smukke Frederikke - tusind tak, det er jeg super glad, for at du synes. <3 Helt enig - ELSKER hvide bukser, hehe!

      Slet
  2. Sikke et cool outfit! Super lækre hvide jeans :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sanne! Hvor er det dejligt at høre, at du synes om det - det er jeg super glad for. :-)

      Slet
  3. Sikke et smart sæt med lækre hvide bukser! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - det er jeg virkelig glad, for at du synes. :-)

      Slet
  4. Er du model!? får wow du er flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw, hvor er du sød - tusind tak, skal du have. <3 Nej, jeg er ikke model, men mange tak for komplimentet, det betyder meget. :-)

      Slet