9.8.14

Clean & Clear – Facewash.



Hej sweeties! I dag kommer der endnu et af mine køb fra London, nemlig disse to lækre facewashes tuber fra Clean & Clear - jeg købte to tuber i London, og den mindste tube havde en af mine dejlige veninder med hjem til mig fra hendes ferie. Jeg havde hørt en del snakke om det her mærke bl.a. på youtube - jeg er generelt ikke så meget til ansigtsrens, men jeg synes alligevel, at jeg skulle prøve dem, da de spændende ud.
Jeg har nu prøvet dem et par gange, og der har jeg været fint nok tilfreds, de har dog tilbøjeligheder til at gøre min hud ret tør, hvilket jeg ikke er så vild med - men jeg håber på, at min hud bare lige skal vænne sig til dem. Til den der hedder blackhead clearing daily scrub, har jeg brugt den svamp, der ligger helt ovre i venstre side til at skrubbet ordentlig igennem. Men jeg tænkte, at jeg snart vil vise jer min aftenroutine eller facewash routine  (det ved jeg ikke helt endnu). I den forbindelse overvejer jeg også at lave et ”rigtig” review mine Clean & Clear produkter for at fortælle, hvad jeg synes om dem efter at have brugt dem lidt længere tid - Kunne det være noget I gerne ville se? Lad mig vide nede i kommentaren. <3

Har I selv noget for Clean and Clear?

2 kommentarer:

  1. Jeg kender ikke Clean & Clear men vil da gerne høre mere om din erfaring med produkterne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad for at høre, at det var noget du kunne tænke dig, at høre nærmer om - det vil jeg lige huske, takker. :-)

      Slet