11.5.14

Baby lips – Cleanskin.dk.




Dette en et sponseret indlæg, men er 100% min egen mening.

I går morges vågnede jeg op til en dejlig pakke, som lå og ventede på mig på køkkenbordet – For Cleanskin.dk har nemlig været så søde at sende en lille ting til mig, som jeg skal snakke lidt om og vise jer her på bloggen. ;-)
De har sendt mig
en valgfri Maybelline Baby Lips. I kender sikkert næsten alle denne her læbepomade, da det er et rigtig hipt produkt, hvilket jeg sagtens kan forstå -  Men hvis det ikke lige siger jer noget, så er det en super lækker læbepomade. Baby Lips kan fås i mange forskellige varianter, både nogle med farve og nogle, som er en ”normal” læbepomade – Foruden at de har nogle super flotte farver, så dufter de super godt. Men det vigtigste af det hele er, at de fugter enormt godt!
Nå, men jeg vil nu fortælle lidt mere specielt om denne her, jeg har fået tilsendt.
Den er fra den linie, der hedder Dr Rescue, som er deres mest ”helbredende” linie, altså det vil sige at det er den, der giver mest fugt, så man ikke har så tørre læber, hvilket er et mega plus for mig, da jeg døjer med tørre læber året rundt. Duften af den er sådan lidt mentol-agtig synes jeg, og når den kommer på læberne, smager den også af det;  jeg tror det hænger sammen med, at selve produktet har en del mentol i sig, da det er det, der helbreder læberne meget!
Farven på den er Pink me up – som er en virkelig virkelig fin lyserød farve, en smule sart i det men kan stadig ses på læberne, og den giver samtidig en smule shine fra sig. Selv er jeg helt forelsket i den her farve, og hvis jeg skal være ærlig, er den her klart min nye yndlings. Jeg ejer allerede 4 andre i forvejen, men jeg synes den her farve er så super sød til hverdag men også til andre afdæmpede situationer. ;-) Som I kan se har jeg taget et billede, hvor jeg har den på læberne, så I måske kan få en smule fornemmelse af, hvordan den ser ud!
    Alt i alt, er jeg så glad for den, jeg har også gået og ønsket mig den længe. Men da man ikke kan få den i Danmark (i hvert fald ikke så vidt jeg ved),  har jeg ikke fået taget mig sammen til at bestille den hjem, så jeg er virkelig glad for at Cleanskin.dk sendte den til mig.
Jeg synes helt klart, at I skal gå ind og tjekke Clanskins hjemmeside ud, hvor de har en masse lækre ting til læberne b.la EOS og Baby lips, de har også en smule make-up – De har et stort udvalg, så tjek dem ud.


Har I prøvet Baby Lips før? Hvis ja hvad synes I om den?

8 kommentarer:

  1. Nej desværre - aldrig, men hold nu op hvor jeg bare ønsker mig en! Min læber er altid så tørrer og trænger til noget shine.. Håber snart at få skaffet mig en♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh øv - men kan virkelig godt forstå at du ønsker dig en, de er super gode - kan ihverfaldt klart anbefale dem. ;-)<3
      Tusind tak for din kommentar, Boel. <3

      Slet
  2. Sikke et dejligt billede af dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tusind tak skal du have - Bliver helt glad for sådan en kommentar som din, tak. <3

      Slet
  3. Nej, har slet ikke prøvet dne før! Har kun set den på få blogs, og vil så gerne prøve den :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej øv. :P Ja, der er en del blogger der snakker om dem - men de er virkelig også overdrevet gode, kan kun tale godt om dem og anbefale dem. ;-)<3
      Mange tak for din kommentar!

      Slet
  4. Wow, dine indlæg er faktisk utrolig gode. Jeg kan klart få en masse inspiration herfra. Du gør det virkelig godt ^^ <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw, en dejlig kommentar - mange tak. <3 Blev virkelig glad der jeg læste den og smilet faktisk også lidt, hihi. ;-)
      Tusind tak, er virkelig glad for at du synes om mine indlæg. <3

      Slet