7.4.14

New stuff, from H&M.



I fredags modtog jeg endelig de ting, jeg bestilte på H&M’s hjemmeside, da de havde fri fragt her for et stykke tid siden - jeg har glædet mig så meget til at modtage det!
Jeg har i et tidligere indlæg snakket om skoene, som jeg er så enormt glad for, og som allerede er godt i brug, de bliver klart et sneakers sommer must for mig.
T-shirten har jeg kigget på så længe, og nu blev den endelig min, og jeg er så glad for den, jeg havde den faktisk på i dag – billedet blev desværre rimelig sløret, så hvis I vil se t-shirten ordenligt, så kan I se den lige her, også skoene kan I finde lige her!
Jeg mangler dog lige at få en sweatshirt, men den var ikke på lageret i øjeblikket, så jeg tænker, at når jeg modtager den, viser jeg den i et outfit. ;-)
Jeg er rigtig glad for mine nye køb, og jeg tror, at det kommer til at blive brugt meget ud i fremtiden.

Hvad synes I om mine nye køb?

10 kommentarer:

  1. IIIIH den bluse har jeg også, hahaha den er så genial ;)
    - Er også vild med dine sko!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ej hvor sjovt - så er vi jo twins. ;-D Enig med dig, den er faktisk ret genial!
      Årh tusind tak - hvor er du sød. <3

      Slet
  2. Svar
    1. Ih mange tak - det er jeg glad for. :-)<3

      Slet
  3. Jeg er helt vild med T-shirten. Den er lidt provokerende, men stadig ret fed!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe tusind tak. <3 Helt fair, hver sin smag som man siger. ;-)

      Slet
  4. T-shirten er top morsom! fedt ;-)

    Knus fra
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Haha tusind tak - ja den er ret anderledes og sjov, som du siger, haha. :-) Mange tak for din søde kommentar. <3

    SvarSlet
  6. SKoene er så lækre, og fine! Wow..

    Kig gerne forbi, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tusind tak - Det jeg glad for at du synes!<3

      Slet