26.4.14

ASOS sunglasses, for those sunny days.



Foråret er virkelig for alvor kommet med det lækreste solskinsvejr – især her de seneste par dage har solen skinnet og vil også komme til det de kommende dage, hvilket jo er så dejligt. :-)
Men når solen sådan skinner, har man brug for et par lækre solbriller. Så jeg har kigget lidt rundt efter nogle, og endte så inde på ASOS, hvor jeg fandt en masse forskellige solbriller, som jeg personligt selv er ret vild med – Og selvom jeg har 3 par solbriller allerede, kunne jeg sagtens finde på at bestille et par mere hjem, specielt da der er gratis fragt på ASOS, hvilket er et stort plus for mig, hehe!
Men her er i hvert fald et bud, på dem jeg bedst kunne lide, inde fra ASOS hjemmeside.


12 kommentarer:

  1. Nr. 4 og 8 er så lækre. Jeg er helt hooked på runde solbriller denne sommer, nok fordi jeg har fundet ud af, at de klæder mig meget bedre end formen på solbrille nr. 1. Og så giver runde solbriller også bare et eller andet retro over looket!
    Jeg har selv næsten 10 par solbriller, så 3 par er ingenting. Jeg siger; bestil endnu et par, haha!

    industrialbarbie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har det personligt selv, også på samme måde som dig, elsker virkelig runde solbriller, som du siger giver de et retro look, hvilket jeg er ret vild med. ;-) Og så er de jo også på mode lige fortiden, så det kan jo næsten ikke blive bedre, hehe!
      Haha, okay kan godt høre at 3 par måske ikke er så mange så - tror jeg må bestille mig et par mere. ;-)<3

      Tusind tak, for din kommentar. <3

      Slet
  2. Er vild med det 4. par! Så lækre!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også et lækkert par - tusind tak for din kommentar!:-)<3

      Slet
  3. Rigtig lækre solbriller! Nummer 1 og 3 er de par, jeg helst vil have - men de er alle flotte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det dejligt at høre at du synes om dem. :-) Uhh, det er også nogle lækre par!<3 Hehe takker!

      Slet
  4. Synes virkelig det er nogen lækre solbriller! jeg synes de solbriller med runde glas, er super fede
    og faktisk ret så lækre! :).

    Kig gerne forbi. knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at du synes - mange tak!<3 Helt enig, runde solbriller er for lækre. ;-)

      Slet
  5. Åhh, man kan da heller ikke ha' for mange solbriller, vel? ;-)
    Jeg er især vild med par nr. 4 af dem du har fundet!

    - Louise Lykke
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej nemlig, er helt enig med dig - solbriller er virkelig nødvendige. ;-)
      De er virkelig også fede, kunne faktisk godt finde på at bestille dem hjem, hehe - tusind tak for din søde kommentar!<3

      Slet
  6. De lyserøde fra Asos er såå fine

    /Signe
    www.fitninked.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, enig med dig, det er klart også et af mine favorit par. ;-)
      Mange tak for din kommentar!<3

      Slet