21.3.14

Lately on Insta.


1. Hjemmelavede sushi – Faktisk først gang jeg har smagt sushi, og nøj hvor blev jeg positivt overrasket, mums2. Bare et fedt billede, jeg fandt inde på Tumblr. 3. Lige et billede inden sengetid. 4. Haha, også et sjovt billede, jeg fandt inde på Tumblr, som mindede mig om nogle af mine veninder og mig. 5. Et billede af mig klædt som banan damen. xD 6. Outfit ovenfra, lige inden jeg skulle til foto. 7. Nyd lige en lækker avocado. 8. Bare et selfie, af en glad pige, hihi. 9. Fik en virkelig god karamel starbucks, for et stykke tid siden.

I den seneste tid har jeg fået lagt et par billeder op på Instagram, og jeg synes efterhånden, at det er hundrede år siden, jeg sidst har lavet en Insta update. Så jeg besluttede mig for at lave collagen over her, som er både nogle lidt nyere og lidt ældre billeder.

I er rigtig velkomne til at følge mig på Instagram, jeg hedder – Sine_rl.
Hvis I har en Instagram, må I meget gerne skrive den nede i kommentaren, hvis det lyster – Så vil jeg rigtig gerne tjekke dem ud og måske følge!;-)

4 kommentarer:

  1. Uhm, jeg bliver helt lækkersulten af billedet med sushi! På Instagram hedder jeg @mathildejulieee og jeg går da lige ind og følger dig! :)
    Mange tak for kommentaren på min blog - jeg vil meget gerne følges! Nu følger jeg i hvert tilfælde dig over GFC, så håber jeg, du følger tilbage!
    www.mathildejulie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, mange tak - de smagte også rigtig godt, men er glad for at du synes de ser lækre ud. ;-) Ej, hvor lyder det dejligt tusind tak, følger også dig nu!<3
      Ih, hvor fedt - jeg følger også dig via GFC nu, takker mange gange. <3

      Slet
  2. Rigtig gode billeder ... specielt kan jeg godt lide de super cool giraffer :)) Og ja, sushien ser bare mega lækker ud!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak - haha, ja jeg faldt også helt for dem!;-) Det jeg glad for at du synes, de smagte også godt, hihi takker. <3

      Slet