11.1.14

Lovely stripes.


| Shirt – H&M | JeansPieces | Tørklæde – H&M |

Hej girls <3
Her ser I mit ret simple dagens outfit, som jeg gerne vil dele med jer.
Dagen i dag har været en hyggelig og afslappet dag oven på den ret hårde første uge efter juleferien – Man skal sørme lige vænne sig til at starte igen, det er også derfor, der ikke er kommet så meget ind på bloggen i løbet af denne her uge, men jeg regner bestemt med at komme stærkt igen i den kommende tid. ;-)
Jeg håber, at I også nyder weekenden og får slappet godt af, så I er klar til en ny uge igen!

Hvad synes I om outfittet?

2 kommentarer:

  1. sikke en flot trøje!

    - Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, hvor du kan vinde et CASIO ur! Tjek det ud her: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2014/01/jeg-har-vret-sa-heldig-at-superstar_6792.html#comment-form

    SvarSlet
  2. Ej tusind mange tak :-D

    Uhh det kunne da være at jeg lige skulle tage et kig på den!;-)

    SvarSlet