30.1.14

Ask me – ANSWERS.


Hvorfor begyndte du at blogge?
Det var faktisk en af mine veninder, der sagde, at hun syntes, jeg skulle prøve det – og ja så blev jeg virkelig bare bidt af det, og nu elsker jeg det. <3
Hvornår begyndte du at blogge?
Mener, at det var engang i påskeferien sidste år. Jeg prøvede lige at kigge tilbage på mine første indlæg, og det var omkring d. 03/04/2013.
Kunne du forestille dig, at du stadig har din blog om tre år?
Ja sagtens, hvis jeg har tid til det, vil jeg forsætte de næste mange år.
Hvem er dine favoritbloggere?
Uh, jeg tror ikke, at jeg har en speciel favorit, jeg elsker bare at kigge på alle mulige blogs og få noget inspiration. Og jeg er altid åben for at kigge på nye blogs.
Hvor gammel er du?
Jeg er lige fyldt 15 år, for omkring en uges tid siden.
Hvornår har du fødselsdag?
Den 24. januar.
Hvad er dine yndlings ting at have på?
Hvis der menes tøj, så må det nok være, hmm… enten T-shirts eller sweatshirts, måske bare trøjer i det hele taget, hehe.
Din yndlings stil?
Jeg tror, det enten må være casual eller street – Elsker det. <3
Hvad bruger du mest penge på?
Shopping, mest af tøj – Som mange andre piger, hihi!
Hvad skal du efter 9’ende klasse?
Jeg har ikke helt besluttet mig, om jeg skal på 10’ende, eller om jeg direkte efter 9’ende tager en STX uddannelse – Det må jeg se til den tid. ;-)
Hvad vil du gerne uddannes som?
Uhh, det er jeg meget i tvivl om, for det skifter ret tit – Men måske tøjstylist eller fotograf.
Yndlings fag?
Tror, det er valgfag eller engelsk.
Hade fag?
Matematik og fysik, desværre!
Er du mest til storby ferier eller bade ferier?
Helt klart storby ferier, elsker stemningen i en storby. Komme ud at se en masse ting og shoppe er bare lige mig. :P
Yndlings årstid?
Forår, og især på de lidt varmere dage, hvor man måske kan gå ud i en T-shirt eller med en tynd jakke over!
Hvilken sang hører du mest for tiden?
Den er svær, jeg hører for det meste hele One Direction’s Midnight Memories album. Men jeg er nu også ret vild med Happy af Pharrel Williams.
Har du nogle dårlige vaner, hvis ja hvad?
Ja, jeg sover ALTID med natsokker på :-D
Har du et nytårsforsæt, hvis ja hvad?
I år har jeg faktisk nogle ja. Jeg vil gerne blive bedre til at snakke engelsk, og så vil jeg til at spare lidt mere op, i stedet for bare at gå og bruge mine penge op på shopping, hehe. :P
Er du kreativ?
Ah lidt, men ikke sådan det helt store, hvor jeg f.eks syr mit eget tøj eller tegner hver dag.
Er du altid glad?
Nej måske ikke altid, men tror nu heller ikke, at der er mange, der ikke er sure eller triste bare sommetider? Men jeg vil da sige, at jeg generelt er meget glad. ;-)
Vil du helst drikke vand eller juice?
 Det kommer lidt an på omstændighederne, om morgenen vil jeg helst drikke juice, men til frokost vil jeg helst have vand. Så det er sådan lidt fifty-fifty
Hvad farve er din sofa, og hvilket mærke er det?
Jeg har desværre ikke plads til en sofa på mit værelse.
Beskriv din have med 5 ord.
Grøn, træer, buske, græs og ukrudt.
Beskriv dit hus med 5 ord.
Altså hvis det er udvendigt så – Rødt, orange, mursten, tagsten og vinduer, tror jeg.
Beskriv dit køkken med 5 ord.
Skabe, køleskab, ovn, komfur og køkkenredskaber.
Beskriv dit liv med 5 ord, sådan som det ser ud lige nu.
Godt, dejlige mennesker, sommetider stressende, skole og sjovt.
Vil du ikke filme: Mac samling, min makeup samling, friend tag , get to know me tag, morgen rutine, aften rutine?
Det lyder som nogle gode ideer, dem vil jeg klart lige huske på – Især morgen/aften rutine og get to know me tag, kunne jeg godt finde på at lave. ;-)

Tusind tak for alle de gode spørgsmål! <3



4 kommentarer:

  1. God idé med en Ask Me!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - Det jeg glad for at høre, at du synes :-D

      Slet
  2. Fin blog du har dig her!
    Jeg bliver nødt til at kommentere på din meget smukke hudtone. Der er noget fint og porcelæns-agtig ved den..:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tusind tak skal du have!:-D<3
      Haha, hvor er du dog sød - Mange tak, det jeg virkelig glad for at du synes. :-)

      Slet