27.12.13

The Body Shop calender – 23 Dec and 24 Dec.



Her kommer lige et lille indlæg, for jeg har jo lovet  jer for et stykke tid siden at vise jer hvad jeg fik de 2 sidste dage i min The Body Shop julekalender. ;-)
Så, den 23. dec fik jeg den her virkelig lækre Shea shower cream, den dufter super godt og jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med at bruge den.
Og så den 24. dec fik jeg den her, som er en virkelig, virkelig dejlig nødde body butter, som dufter fantastisk og fugter din hud rigtig godt!
Åh, hvor er det altså lidt trist ,at det er slut med at åbne en ny låge hver dag i denne dejlige julekalender, for hold da op hvor var jeg bare glad for den og ønsker mig klart en ny næste år. :-D

Jeg tænkte på, om der var nogle af jer, der synes at det kunne være sjovt at jeg laver en slags unboxing på nogle af de produkter jeg har fået i kalenderen (En unboxing er at jeg fortæller min mening om produktet), så I må meget gerne skrive om I synes om ideen nede i kommentaren og hvilket produkt I gerne vil have unboxing på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar