20.10.13

My all time accessories.


| Ur – CasioSuperstar.dk | Ring – Fået i gave så ved ikke hvor den er fra, desværre | Armbånd – H&M | Sølvhalskæde – Også fået i gave, men ved at man har kunne/måske kan får en magen til i H&M | Guldhalskæde – H&M |

Jeg kom i tanke om, at jeg aldrig rigtig har fået vist jer de smykker, jeg tit går med. Jeg har ind imellem nogle på, når jeg tager outfit billeder, men jeg har aldrig givet jer et close-up på dem. Så jeg besluttede mig for at vise jer dem, jeg går mest med! 
Det sorte armbånd har jeg dog aldrig haft på før, for jeg har lige købt det, men jeg tror bestemt, at der kommer nogle outfits i fremtiden, hvor jeg har det på. ;-)
 Smykker er virkelig vildt fede, de kan pifte ethvert outfit op, og det elsker jeg!
Så jeg håber, at I synes, det var lidt sjovt at se de accessories, jeg tit har på.
Hvad synes I om det?

2 kommentarer: