18.10.13

Home again and I got an idea.

Billede er fra weheartit. com

Hej sødeste mennesker.
Så er jeg hjemme igen efter en dejlig lille uge i Odense og en dag i København. ;-)
Jeg shoppede lidt, og jeg fik så den idé, at jeg måske skulle filme et Haul til jer, hvis I synes, det kunne være spændende. Jeg vil rigtig gerne høre jeres mening om ideen - skriv gerne nede i kommentaren.  Jeg tænkte, jeg også kunne filme nogle outfit og andre ting. Jeg vil dog sige, at det ikke bliver sådan noget youtube noget med tags og noget i den stil. Bloggen ville selvfølgelig have sine standard indlæg. :-)
Når men hvad synes I om ideen?

6 kommentarer:

  1. Syntes at du skal prøve det sådan så du også bryder mønstreret lidt

    SvarSlet
  2. Suuuuper idé. Så sker der også noget nyt

    SvarSlet
  3. Fin blog du har. Jeg har selv lige startet en ny blog op efter en pause fra blogverdnen, og jeg ville blive rigtig glad, hvis du måske havde lyst til at kigge forbi :-)

    http://drysseri.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jajaja! Gør det! !!!!

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres kommentarer - Jeg har lavet videoen og er i gang med at rediger den til jer ;-)

    SvarSlet