11.10.13

GOSH Cosmetics - again.

 Mit øje uden make-up.

Synes lige I skulle se børsten på mascaraen.

Mit øje med mascara.


Også blyant hovedet og plastik dutten, synes jeg at I skulle se.


 Mit øje med eyeliner.

 Så har jeg fået prøvet de produkter, som GOSH cosmetics sendte til mig tidligere på ugen.
Jeg er super glad for, at jeg har fået dem og takker igen mange gange GOSH cosmetics for at have sendt dem til mig. ;-)
Jeg har prøvet, så godt jeg kunne, at lægge det på mine øjne, men er ikke vant til make-up, da jeg jo ikke går med det til hverdag, som I måske ved. Jeg havde mest svært ved at lægge eyelineren på, men prøvede så godt jeg kunne, som sagt.
Når men her kommer mine bedømmelser af hvert produkt. :-)
Mascara:
Det er en virkelig god mascara.
Den ligger rigtig flot på øjenvipperne. Den klumper ikke og klistrer ikke vipperne sammen. Og et stort plus er klart, at den giver lange vipper. Og den fremhæver meget ens øjne (I hver faldt mine)
Jeg er rigtig godt tilfreds med den og kan klart anbefale den efter mine vilkår (altså at jeg ikke er regelmæssig bruger af make-up)
Eyeliner:
Rigtig flot farve og rigtig god eyeliner.
Jeg synes desværre, at det er en lidt for stor blyant til min smag. Og plastik dutten virker ikke super godt. Men jeg synes egentlig ikke rigtig, at man behøver at bruge den, for eyelineren er i sig selv så pæn, men det bliver klart også pænt med plastik dutten – specielt hvis man ønsker smokey-eye effekten naturligvis ;-)
Alt i alt er jeg godt tilfreds med den, igen efter mine vilkår.

Ja det var min bedømmelse af tingene, skriv meget gerne hvis der er spørgsmål, eller andet. ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar