26.10.13

A small update.


Hej bloggen. :-)
Lige en lille update her fra min dag.
Jeg har fået lavet nogle kedelige lektier, som man jo skal indimellem.
Men så har jeg også fået redigeret noget af det efterårsferie Haul, som jeg har snakket om, at jeg ville lave til jer. Jeg regner bestemt med, at det kommer op i den kommende uge, hvis ikke allerede i morgen. ;-) Nu må vi se, det skal være en lille overraskelse til jer, hihi.
Ja lige nu sidder jeg så og ser noget TV, og har lige spist æbleskiver – Mums. Rigtig jule hygge (GLÆDER MIG SÅ MEGET TIL DECEMBER, hehe)

I dag har jeg også tænkt ret meget over, om I har noget specielt, I gerne vil se her på bloggen? Skriv rigtig gerne nede i kommentaren! Men ellers vil jeg da også gerne høre, hvad I har lavet i dag?

4 kommentarer:

  1. Glæder mig sådan til at se Haulet. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jeg glad for at høre :-) Det er oppe på bloggen nu!

      Slet
  2. Mere DIY!! Love this blog! !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - Har lige lagt et nyt DIY op her på bloggen, og der vil komme flere i fremtiden ;-)

      Slet