15.8.13

Outfit once again – First day in school.





| T-shirt – Monki | Bukser – Dr. Denim – Samsø samsø | Casio ur – Superstar.dk | Armbånd – Selv lavet | Halskæde – H&M | Sko – ReebokAmazom.com | Jakke – Jackpot – Fået i gave så ved ikke lige hvor den kan købes | Taske FjällrävenQuintees |

Hej bloggen. ♥
Som I måske ved, startede jeg i skole i går, det var super hyggeligt at se alle fra min klasse igen og høre om deres sommerferie.
Men ja jeg tænkte, at det måske kunne være lidt sjovt at se mit første skole dags outfit, for det minder mig nemlig lidt om dengang man startede i 0. klasse, hvor ens forældre tog billeder af en.
Jeg tror de fleste forældre har gjort det eller hvad!?
Det lyserøde armbånd jeg har på, vil der om et stykke tid komme et diy på, hvis I synes, at det kunne være interessant. :)

Så hvordan var jeres første skole dag?

2 kommentarer:

  1. Fede outfits!! Elsker din blog! Kunne være dejligt med mere DIY :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Tror også at der vil komme nogle flere ud i fremtiden ;)

      Slet