11.8.13

Home again.

Billedet er fra Grenen om aften - Taget af mig.

Hej dejligste bloggen!<3
Ja så er jeg kommet hjem igen fra en virkelig god tur til Skagen. Det var super fedt, vi fik set en hel masse bla. Grenen, Råbjerg mile, Fyrtårnet, klatret rundt i klitterne og meget mere.
Jeg kom hjem i går, men nåede desværre ikke at blogge fordi jeg var så træt, men I kan godt glæde jer, for jeg har en masse nye spænende indlæg. ;)
Men selvom jeg har nogle nye ideer, så tænkte jeg, om I har noget specielt, som I genre vil have, at jeg blogger om – Skriv meget gerne nede i kommentaren.
Jeg håber, at I stadig er derude og har det godt! Husk at smide en kommentar ind, hvis du har en blogindlæg ide!

6 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)

      Tager lige et kig på din blog!

      Slet
  2. Et fedt billede du har taget. Hvilken kamera bruger du?

    http://styleinstudy.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Bruger - Canon 55od.

      Kigger lige din blog ;-)

      Slet
  3. Velkommen hjem(-:
    - Virkelig flot billede!


    sweetlove-bloggen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-D

      Smutter lige ind på din blog :-)

      Slet