1.5.13

Blå-mandag + New in.


Ja her i mandags var jeg til blå-mandag med min klasse og det var en super god dag. Vi startede med at spise morgenmad hjemme hos en fra klassen og så var vi ude og skyde med lacer, det var super sjovt, selvom  det desværre regnede. Så kørte vi også go-cart og det var bare mega sjovt, jeg vil være ærlig at sige dagen inden havde jeg ikke rigtig lyst til at køre, men så gjorde jeg det og ih hvor var det bare sjovt. Jeg kom på 2. pladsen fra mit hold – HeHe ;)
Og så var vi ude at shoppe hvor jeg fik købt de to ting, der er vist nede på billedet.
Og til sidst spiste vi burger og is og hyggede os. :D
Alt i alt havde jeg en super god dag. :D
Hvad med jer er der nogle af jer der har været til blå-mandag her i mandags?

Sweatshirt – Fra Sparkz – 300 kr.


Bukser - Fra Stadium - 350 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar