28.1.16

A walk in winter wonderland.






Den seneste tid har bloggen stået noget så stille, hvilket nogle af jer måske har undret jer over – men sommetider flyver tiden alt for hurtigt afsted for mig, med skole og venner, så nu er det efterhånden på tide, at jeg får lavet et indlæg igen efter 14 dages tid! Jeg var i weekenden ovre ved min veninde Emma, hvor vi sov sammen fra fredag til lørdag – vi hyggede os, som piger nu gør, lavede lækkert aftensmad samt pandekager til dessert – og så tog vi en lille gå tur ud i kulden! Frost og sne lå så fint i landskabet, så Emma og jeg besluttet os for at tage et par billeder, som I kan se ovenfor – hvor I kan se mit vinter outfit. ;-) Jeg havde i søndags fødselsdag, så det fejrede jeg med familien, med gaver og hygge med masser af lækkert mad ! Alt i alt havde jeg en super skøn weekend  - hvilket jeg naturligvis også håber, I havde. <3

Skal I lave noget spændende i den kommende weekend?

4 kommentarer:

  1. Cute pictures! There is no winter here, There is no snow :(

    SvarSlet
  2. Flotte billeder! Dagen står på træning og lektier for mig :-)

    Byagnesjensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Super fedt indlæg

    dine billeder er så pæne
    hvilket kamera og lense bruger du ?

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. I love your blog! Your style is amazing and so is the photography. You've given me great inspiration for my blog. I would love for you to check out my blog when you get the chance.
    https://loveambam.blogspot.com

    SvarSlet