13.10.15

Ebay tips #1.

 | FIND THE THINGS HERE | 1. HERE | 2. HERE | 3. HERE | 4. HERE | 5. HERE | 6. HERE | 7. HERE | 8. HERE | 9. HERE

Jeg elsker online shopping - fordi der simpelhent er så mange forskellige muligheder for køb. Jeg er personligt helt vild med at finde lækre ting til få penge, som jeg ofte gør på en hjemmeside, jeg er sikker på I alle kender, nemlig Ebay. Det kræver dog lidt tid at få fundet de helt rigtige ting man søger! Heldigvis er det jo efterårsferie og derfor tid til at sidde og hygge med online Ebay shopping. Jeg har fået samlet 9 ting, jeg bestemt ikke ville have noget imod at eje. Jeg er medlem af flere grupper på facebook med Ebay tips og fund – så hvis I er lidt af en Ebay freak som jeg, så synes jeg da, at I skal oveveje at tjekke de grupper ud, hvor der er masser af inspiration at hente. ;-)
Jeg overvejede lidt, om I havde lyst til at jeg lavede et indlæg med kalendergave- ideer fra Ebay? Skriv endelig nede i kommentaren, hvis I synes, det kunne være fedt.

Benytter I selv Ebay?

2 kommentarer:

  1. Super fine ting Sine! Er helt vild med støvlerne, de er begge vildt fine:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Lækre lækre ting, skal have gemt de der magazinholdere! :D

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet