25.5.15

Graduation dresses 2015.



Måske er der nogle af jer, der som jeg, skal dimitteres i år - og derfor er på udkig efter noget fint at have på. Skal man vælge kjole, buksedragt eller en fin trøje med et par jeans? Der er mange forskellige muligheder, og det er lige med at finde det, man føler sig allerbedst tilpas i. Selv har jeg forbavsende nok allerede fundet mig en kjole (ligner ikke mig at være så tidligt ude, hehe), men jeg faldt over denne lidt mere basic kjole, dog stadig med nogle twist af ”Sine” i, i Vero Moda en dag. I ser den i midten af collagen ovenfor. Jeg tænker at skulle have noget ”flettet over natten” hår, altså sådan bølge/krøller, et par sølv smykker som passer til lynlåsene på selve kjolen, og så tænker jeg at tage et par mørke espadrillos på til.
Som I ser rundt om mit billede, har jeg fundet nogle kjoler som er i minder om min i stil.

Hvilken kjole er jeres favorit? Og hvad synes I om min?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar