27.3.15

Id hair dry shampoo giveaway | WINNER.


 Jeg har nu i godt og vel 10 dage haft en giveaway kørende, hvor man har kunnet vinde en lækker Id hair dry shampoo fra hjemmesiden hair247.dk. Jeg har lavet en anmeldelse af produktet, som kan læses her. Nu er det så blevet tid til, at den heldige vinder skal trækkes. Jeg er som altid super taknemmelig for, at I alle har deltaget, det betyder rigtig meget for mig. Men der er jo kun én vinder (desværre), og det er i denne giveaway blevet

Anne-Marie Andersen

Stort tillykke til dig - du har vundet denne Id hair dryshampoo, som du ser på overstående billede. Jeg håber, du bliver rigtig glad for den. ;-) Jeg vil kontakte dig via mail snarest!

Igen mange tak til alle jer, der deltog – det betyder meget. <3

2 kommentarer:

  1. Tusind tak. Den bliver jeg helt sikkert glad for.

    Kh.
    Anne-Marie

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til dig, Anne-Marie! :)

    SvarSlet