22.3.15

During the last weeks.


København, Flensborg, pigerne, shopping og hvad er der ikke mere sket. I løbet af de to sidste uger har jeg lavet og oplevet en masse forskellige ting, som I hører i grove træk, og som I også ser på overstående billeder. 

I sidste uge, efter jeg var blevet rask igen, var jeg bl.a. et smut i København med klassen, hvor vi skulle over at se Folketinget og fik resten af dagen på strøget, hvor vi shoppede lidt rundt. Og som I ser, var jeg så heldig at møde de lækre Citybois, hehe. ;-) Som I ved, var jeg også i slutningen af sidste uge et smut over grænsen for at shoppe lidt med familien. Ellers har jeg brugt rigtig meget af denne uge på at være sammen med nogle af mine piger, og drenge, bl.a. var jeg i fredags på café med Julie og Matilde og efterfølgende til frisør, hvor jeg lige fik studset lidt af mit pandehår. Ellers har jeg lavet kage, også med et par veninder. Og har egentlig haft to super gode uger.
Nu er der kun en uge tilbage, og så skal der nydes lidt påskeferie, hvor jeg bl.a. skal til Paris med Matilde – men det skal jeg nok fortælle lidt nærmere om.

Har I lavet noget spændende i de sidste uger?

8 kommentarer:

  1. Flot collage med fede billeder.
    Det lyder til, du har haft et par gode uger. Tænk at du har mødt Citybois (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det! Ja, det var et par super hyggelige uger! ;-)

      Slet
  2. Det lyder som om du har haft det super sjovt i den sidste uge! Jeg har ikke lavet så meget, men skal på træningslejr i Italien her i påsken (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar!
      - Det lyder da hyggeligt med en tur til Italien i påsken! Du må have en rigtig god tur :-)

      Slet
  3. Det er altid totalt optur når man har sådan et par gode uger :-) Er altså ret misundelig over, at du har mødt Citybois!

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker for din kommentar! :-)
      - Det var rigtig fedt at møde Citybois, de er jo sådan nogle charmerende drenge - hehe ;-)

      Slet
  4. Lovely pictures, have another great week xx

    www.susannahzabelle.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot! :-)
      - I wish you a great week, too <3

      Slet