10.2.15

Valentine make-up products.

Valentine make-up products.

På lørdag er det jo ”big love” dag, nemlig Valentine. Og i den anledning har jeg smækket en lille collage sammen med nogle forskellige søde, hjertede, Valentinede og rødlige beauty produkter. Jeg tænkte, at man måske kunne ønske sig noget i stil med dette af sin kæreste, eller få inspiration til måske at bruge produkterne, hvis man skal ud med nogle venner, kæresten, eller bare sidde derhjemme og måske hygge lidt selv, hvilket jeg skal - i hvert fald som det ser ud nu, haha. ;-) Personligt synes jeg, at på sådan en dag må man godt forkæle sig selv lidt ekstra og blive lidt lækker!
Ligegyldig om I fejrer denne dag eller ikke, så vil jeg ønske jer alle en rigtig glædelig Valentine. <3



Hvad skal I lave på Valentine day?

13 kommentarer:

  1. Super lækre ting, du har fundet (:
    Din blog er altså så fin! Følger nu med på bloglovin (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Camilla! Det er jeg rigtig glad for, at du synes - det betyder meget for mig! :-)
      Jeg følger nu også dig på Bloglovin.

      Slet
  2. Fine sager :D

    Jeg skal ud og spise brunch med min kæreste og hygge med min veninde senere <3

    / Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have!
      Det lyder sandelig hyggeligt! Håber, du får en rigtig god dag <3

      Slet
  3. Super lækkert indlæg, og sikke nogle fine ting du har fundet! :-)

    Kig meget gerne forbi, knus ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak - det var sødt sagt :-)

      Slet
  4. Fine ting <3 Skal selv bare være hjemme og slappe af, og så senere på dagen får jeg gæster ;-)

    Kig meget gerne forbi ❤
    http://louslifee.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Malou! Jeg håber, du får en rigtig hyggelig dag ;-)

      Slet
  5. Sikke nogle fine sager :D

    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, at du synes - mange tak! :-)

      Slet
  6. Fine sager! Synes dog personligt, at Valentines Day er lidt opreklameret, men fuck nu det :-)
    Jeg tager bare ind og ser Fifty Shades i stedet. Haha.

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Nøj, hvor lyder det dejligt - ønsker dig en rigtig god dag! :-)

    SvarSlet
  8. Tak for det! Kan godt se, hvad du mener - men synes nu alligevel, at det er en hyggelig dag! ;-)
    Nyd din biograftur - håber, filmen er god!

    SvarSlet