13.2.15

Sine’s fashion tips #13 – 70s: get the style.

Sine’s fashion tips #13 – 70s: get the style.

En af denne sæsons absolut største trends er 70’er stilen, med flaressuede og denim – noget som måske nogle af jeres forældre gik i, da de var unge, og som nu er kommet på mode igen, hvilket jeg synes er sjovt, men også ret fedt. Hvis man tager et kig på de store modehuses catwalks og i diverse magasiner, kan man ikke undgå at se denne trend. Selv har jeg en ret blandet mening om det! Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke selv tror, at jeg vil komme til at gå med det - men jeg synes, det kan se noget så godt ud på nogle, især med disse busker med brede ben, som virkelig får ens ben til at se ”enormt” lange ud. Dog kunne jeg godt finde på at hoppe på trenden med denim, som jeg snakkede om i et af mine forrige Sine’s fashion tips indlæg.
Jeg har fundet billedet i collagen ovenfor fra Zara’s kollektion og selv tilføjet nogle forskellige items, som jeg synes, ser fede ud for denne stil – dog ret dyre ting i forhold til, hvad jeg ”plejer” at finde.

Hvad synes I om denne trend? Er det noget for jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar