18.2.15

Honey Marc Jacobs.



Denne lækre Honey Marc Jacobs parfume har jeg ønsket mig sååå længe – og jeg var simpelthen så heldig at få et samlet sæt med parfumen, en body lotion og shower gel i fødselsdagsgave. Det er en lidt sød duft, som jeg virkelig synes er god til foråret – fordi den netop også har et strejf af friskt i sig. Elsker den virkelig og har da allerede brugt den en del gange, siden jeg fik den til fødselsdag. ;-)
Det her er faktisk min første Marc Jabobs parfume, (fik dog også en anden lidt efter fødselsdagen), men jeg må sige, at det helt klart ikke er den sidste, jeg køber. Jeg ønsker mig især meget den, der kom ud i sommers Daisy Dream, uhh den er lækker - selvom den måske ikke er helt billig i pris, må jeg bare eje den, hehe!

Hvad synes I om Marc Jacobs’s parfumer? Har I selv en?

1 kommentar:

  1. Ah, fine sager - som Cathrine siger: Super fin flakon!
    Og tuberne på den shower gel og body lotion er da også for sød!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet