1.1.15

2014.


Tænk dette er mit første indlæg i år. 2015 er skudt godt ind, der et blevet hoppet ned fra sofaen, drukket champagne, skudt fyrværkeri af og spist masser af kransekage. Med alt det her vil jeg gerne takke af for 2014, jeg har haft et enormt godt år, både udenfor bloggen, og selvfølgelig også med jer her på bloggen. Der har været mange ting sidste år - 2014 har bl.a. været det år, hvor jeg rundede 100 følgere, hvilket jeg stadigvæk synes er underligt. Og jeg har nu på omkring et års tid rundet 158 følgere, jeg takker. Det har også været i år jeg blev partner med hjemmesiden Trendsales, hvor jeg igennem året bl.a. har lavet nogle indlæg, som I sikkert har set. Glæd jer til i år (2015), hvor I kommer til at se mere til os. ;-) Ellers har jeg postet en hel masse forskellig ting igennem året, som I kan se på ovenstående collage – og jeg vil gerne takke mange gange for, at I har haft lyst til at følge med i min blog i 2014 – glæder mig til at lave mange flere indlæg til jer i år (der vil bl.a. komme et par nye serier, forhåbentligt).
I min ”private liv” uden for bloggen har jeg også oplevet en masse, jeg var bl.a. i London i sommers (som måske nogle husker), jeg har været på Island og ja haft en masse gode stunder med dem, jeg holder mest af. I år byder mit ”private liv” på meget at se til – det er bl.a. i år jeg skal ud af 9’ende og derfor skal til eksamen, jeg skal også videre på 10’ende. Så derfor kan der desværre godt komme til at blive lidt stille i en periode her på bloggen – men jeg vil fortælle nærmere, når vi kommer tættere på det hele. ;-)
Når men jeg håber, I havde en super skøn aften i går, og at I hyggede jer sammen med nogen, I holder af – og jeg vil slutte dette indlæg med at ønske jer alle et rigtig godt nyt år! :-)

Velkommen til 2015 på bloggen. <3


Husk at jeg har en giveaway kørende lige i øjeblikket, på et Carrie ur - tjek det ud lige her!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar