7.11.14

Spot on: Winter jackets.

Spot on: Winter jackets.

Hallo gurls. <3 Er jeg den eneste, der stadigvæk står og mangler en vinter/efterårs jakke, man kan have på, når det ikke regner eller sner? Hvis ikke, så har jeg på overstående collage samlet nogle forskellige modeller af vinter/eftersårs jakker. Jeg synes, det kan være en smule svært at finde den perfekte sæson skift jakke (kalder jeg det) i år, da der simpelthen er så mange forskellige modeller på mode. Personligt vil jeg enormt gerne have sådan en stor bamset uld jakke, i en mørk farve, hvor man kan bryde det mørke med et farvet halstørklæde – men stadigvæk overvejer jeg faktisk også en sort pels, hvilket der sikkert er flere, der ikke er så vild med. Men hvis man tilføjer en beanie og et par støvler, er der noget vild fedt og anderledes over det, synes jeg. Der er også de lidt mere damede frakker, med nogle specielle kraver, dem har man også set en del til her op til efteråret. Man ser også mange candyfloss-farvede frakker i denne sæson. Der er som sagt mange forskellige modeller på mode i år  – men jeg tror personligt til min stil, at jeg vil gå enten efter en stor bamset uld jakke, eller en pels, som første på collagen – som sagt. ;-)

Hvilken vinter/efterårs jakke har I? Og hvilken jakke er I mest til fra overstående collage?

2 kommentarer:

  1. Synes de alle sammen er vildt fine!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Elsker den første! Har du måske lyst til at følges?

    http://overtherainbow-julie.blogspot.dk/

    SvarSlet