10.10.14

Lovely H&M homewear.


| 1. HERE | 2. HERE | 3. HERE | 4. HERE | 5. HERE | 6. HERE | 7. HERE | 8. HERE | 9. HERE | 10. HERE |

Hvor lækkert er det ikke lige, efterårsferien er her allerede og er skudt godt i gang. Selv har jeg ikke de store planer for ferien - udover at vi her på søndag får noget familie på besøg, så regner jeg også med at skulle være sammen med nogle venner og har ellers masser af tid til at lave blog. ;-)
Nu når det er ferie, elsker jeg personligt selv at traske rundt i noget hyggeligt tøj hele dagen, når jeg er hjemme - enten en stor trøje, eller nattøj! Så jeg har fundet masser af hyggeligt tøj (som jeg kalder det) inde på H&M’s hjemmeside både til lidt køligere dage og lunere dage, som I kan se – og har I lige set de dejlige futter, jeg skal selv have mig et nyt par og overvejer lidt nummer 10, her til vinter. Faktisk måtte alt sammen godt være hjemme i min garderobe, så jeg havde noget lækkert her i ferien, og ligeledes til hyggedage efter skole.
Ellers så må I have en rigtig dejlig og hyggelig efterårsferie. <3

Elsker I også at have en hyggedag, hvor man kun er i nattøj hele dagen? Skal I forresten lave noget spændende her i ferien?

1 kommentar:

  1. Sikke nogle lækre hygge items du har fundet! :)

    Jeg eeelsker, at det er efterårsferie nu! Der er ikke noget bedre end at tulle rundt i nattøj hele dagen ;)

    SvarSlet