22.8.14

Calvin Klein underwear.


Dette indlæg er sponseret af Trendsales.dk.

Noget jeg ikke snakker så meget om her på bloggen er undertøj - jeg ved egentlig ikke hvorfor, tror ikke, at  jeg har  fundet det særlig passende at snakke om BHer, underbukser o.s.v, da jeg ikke vidste, om det var noget, I ville kunne lide at læse om - men jeg besluttede mig dog for at prøve det.
Grunden til at jeg har valgt at snakke om undertøj lige nu og i dag er den hype trend med Calvin Klein undertøj – mange af jer har sikkert set det meget omtalte Calvin Klein undertøjssæt, det er overalt i blogland, tumblr o.s.v . Jeg er rigtig vild med sættet, da det er stille, roligt og afdæmpet – jeg vil kalde det en slags smart sports-undertøj. Dog kan prisen godt være lidt dyr for nogle - så hvis du virkelig står og ønsker dig dette sæt, men desværre ikke har pengene til det, så kan du tjekke Trendsales ud, de har et stort udvalgt af alle mulig ting, bl.a. Calvin Klein, hvor jeg er helt sikker på, at man sagtens kan finde dette lækre sæt.
Tjek Trendsales ud her!
Jeg overvejer kraftig selv at investere i sættet, eller ønske mig det til næste gave-lejlighed.
Jeg håber, at I synes, det var lidt sjovt og anderledes, at jeg snakkede om undertøj - skriv rigtig gerne hvad I tænker nede i kommentaren!<3

Hvad synes I om det her meget oppe i tiden undertøjssæt fra Calvin Klein?

5 kommentarer:

  1. Fed collage vil gerne have sådan et sæt undertøj selv det er virkelig pænt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, skal du have! Helt enig, elsker det - og ville ønske at det lå hjemme i min garderobe, hehe. ;-)

      Slet
  2. Lækkert undertøj! Og så er din collage bare fin! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg rigtig glad, for at du synes. :-) Er også rigtig vild med sættet, ville elske at have det, hehe!

      Slet
  3. Det er super lækkert! Fed måde collagen er lavet på <3

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet