12.6.14

EOS pomegranate raspberry.



I kender næsten sikkert allesammen den enormt populære læbepomade EOS – den har sådan en rund ægge-form, og der er rigtig mange der ejer en, selv er jeg kommet helt op på 6-7 EOS’er og er rigtig glad for hver og en. ;-)
Jeg har så været så heldig, at en af mine gode veninders søster, som har boet i USA et år, havde den her beaudaux-røde EOS med hjem til mig som en lille gave! Smagen/duften er pomegranate raspberry, og jeg har ønsket mig den i sygt lang tid, da jeg har hørt flere sige at det er deres yndlings, og at den fugter godt – Og jeg giver dem fuldt ud ret, den er super god, og jeg elsker den allerede virkelig meget. <3
Jeg havde sådan lyst til at dele den med jer, måske ikke lige
det mest spændende indlæg jeg har lavet, men håber at I måske kunne få en smule ud af det alligevel – jeg er ihvertfald, som sagt enormt glad for læbepomaden.

Har I selv en EOS? Hvis ja, hvilken er jeres yndlings?

4 kommentarer:

  1. Sweet Mint er alltime favorite!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh jaa, den er jeg også personligt ret vild med - og bruger den faktisk ret ofte. ;-)

      Slet
  2. Mega flotte billeder!!

    Jeg tror også, min favorit er pomegranate raspberry, den er i hvert fald smadder lækker :)



    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tusind tak - det er jeg virkelig glad for at du synes, jeg tænkte nemlig en del over opsætningen. ;-D

      Ja nemlig, er helt enig - har brugt den i et stykke tid nu, og den er super lækker! Dejlig favorit, hehe. :P

      Slet