24.5.14

Giveaway - 4 nailpolish bottles – Cici.dk – WINNER.


Nu er det endelig blevet tid til at finde den heldige vinder af den giveaway, jeg har haft kørende de sidste 14 dages tid, nemlig den hvor man kunne vinde fire lækre rødlige neglelakker fra Cici.dk.
Jeg vil som altid gerne takke jer, der har deltaget mange gange, jeg er simpelthen så glad for, at I vil. Det betyder meget, at I gider, søde piger – så jeg håber selvfølgelig også, at I vil deltage en anden gang igen. <3
Når men vinderen skal jo afsløres, og jeg synes ikke, at jeg kan trække den mere, sååå vinderen er:

Anna Hansen.

Stort tillykke til dig, Anna – håber, at du kan lide de fire neglelakker, som du selvfølgelig vil modtage snarest. Jeg vil sende dig en mail hurtigst muligt, med mere info. ;-)

Igen tusind tak til jer der har deltaget  <3

6 kommentarer:

  1. Næh, nej, hvor fedt!
    Så får jeg fine negle hele sommeren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, tillykke igen! Det håber jeg du gør, og håber at du blev glad for dem. ;-)<3

      Slet
  2. Stort tillykke til Anna!

    Ja, sikke flotte sommernegle, du får :-)



    SvarSlet
    Svar
    1. <3

      Ja, tror/håber jeg rigtig meget at hun gør! :-D

      Slet
  3. Stort tillykke!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet