7.3.14

New Essie nail varnish.



Hej piger. <3
Jeg har længe rigtig gerne villet prøve/have et par lakker fra Essie, og da jeg faktisk stod og manglede en pæn neglelak her til foråret, besluttede jeg mig for at købe en. Da jeg engang i sidste uge var et smut forbi Føtex, så jeg et lækkert tilbud på lige præcis Essie neglelakker til kun 50 kr pr styk.
Jeg kunne virkelig ikke stå for de to pastel farver, og jeg måtte købe dem begge to, og så til den pris. ;-)
Jeg har desværre ikke lige haft tid til at prøve dem endnu, men hvis I kunne være interesserede i at se dem på, må I rigtig gerne skrive nede i kommentaren – Så vil jeg gerne vise jer dem!

Hvad synes I om de to farver, jeg har købt? Har I nogle lakker fra Essie, hvis ja, hvilke? 

7 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte.
    Vi har i øjeblikket en giveaway kørende på vores blog.
    http://asimplefeather.blogspot.dk/2014/03/giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det jeg glad for at du synes!:-)

      Slet
  2. Lækre farver! :-)

    Både Essie og OPI er gode lakker, der tit kan købes til ca. 50 kr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!:-D<3

      Ja nemlig, er helt enig med dig - Elsker virkelig de to mærker. Og ja det er bare dejligt, når man for dem på tilbud. ;-)

      Slet
  3. Rigtig fine farver!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Frederikke, det er jeg glad for at du syntes!<3

      Slet
  4. åh jeg elsker neglelak, man kan simpelthen ikke få for mange af det!
    Sikke nogle fine farver, jeg har selv næsten lige købt en i lyserød, den bliver så flot til sommer når man får lidt farve. Den blå er også super fin, jamen det er jo svært at vælge, når der er så mange at vælge imellem.
    Fin blog du har dig, du spurgte om vi skulle følges? det kan vi godt, jeg håber du følger mig tilbage.
    hav en god weekend. :)
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet