12.2.14

What’s in my bag.


På billedet over, ser I alle de ting, jeg som regel har med mig i tasken, hvis jeg f.eks skal ud at shoppe eller noget lignede. ;-)
Min make-up pung, spejl, hårbørste og deo, har jeg med for lige at ”friske” mig lidt op, hvis f.eks mit hår bliver tusset (som det ret tit gør), kan jeg lige rede det igennem, så det ikke ligner, at jeg ikke har redet det i 100 år, haha.
Håndcreamen og læbepomaden er et must for mig og især her i vintertiden, for mine hænder/læber bliver altid tørre, og så er det godt lige at kunne smøre dem.
Bindet giver jo næsten sig selv – ligesom alle andre piger har jeg selvfølgelig et ekstra bind med … bare for en sikkerheds skyld. ;-)
Pung og telefon er det største must for mig – Jeg kan aldrig gå ud af huset uden min mobil, og pungen kan man næsten heller ikke gå uden, hvis man skal i byen.
  Vand og tyggegummi er altid dejligt at have med, man kan godt blive tørstig, hvis man går og shopper en hel dag, hihi - og tyggegummi frisker altid dejligt op!
Solbriller og høretelefoner er også godt at have med, solen kan selv her i vintertiden blive for skarp for mine øjne, og høretelefoner  er altid godt at have med f.eks hvis man skal med bus, så går tiden bare lidt hurtigere med musik, synes jeg!

For resten er der nogle af jer, der har spurgt, hvor min taske er fra - så det passer jo perfekt til det her indlæg at sige, at den er fra H&M. ;-D

Hvilken ting er et must for jer i jeres taske?

4 kommentarer:

  1. Jeg har altid min pung, høretelefoner, læbepomade fra Eos og min telefon med. Andre ting varierer af, hvor jeg skal hen. super fedt indlæg! Overvejer lidt at gøre det samme!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fede must - Har det samme som dig - Med at det somme tider kan varierer, men dog plejer jeg at have det med, som er på billedet over. ;-)
      Tusind tak - Du er meget velkommen til at lave, så vil jeg rigtig gerne tjekke det ud!:-)

      Slet
  2. Rigtig godt og interessant indlæg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - Er rigtig glad for at høre at du finder det interessant!;-)

      Slet