27.1.14

January Beauty Favorites.


| Aussie-shampoo – Netto | Tangle Teezer – Fået i gave | Body Butter – The Body Shop | Læbestift – Rossman | Parfume – Matas | Elf concealerSparz | Blush – H&M | Shower-cream – The Body Shop|

Nu hvor januar jo så småt er ved at være slut, synes jeg, at det
er noget tid, siden jeg sidst har lavet en månedens favoritter, så det tænkte jeg skulle være dagens indlæg.
Jeg har haft rimelig mange favoritter i den her måned i forhold til, hvad jeg plejer og især ret mange i pink nuancer, som I kan se, hihi!;-)
Tangle Teezer en har klart været et must for mig i den her måned, da jeg har ”døjet” lidt med hårtotter - og det har min Tangle Teezer virkelig bare kunnet rede ud uden at det har gjort ondt, hvilket er dejligt. Som mange af os piger nok kender til, er det et mareridt at skulle rede store totter ud.
Læbestiften har også været i daglig brug – for den giver lige tilpas farve efter min mening.
Jeg har været super glad for alle produkterne og kan klart anbefale dem. <3

Har I nogle favoritter i den her måned?


9 kommentarer:

  1. Det ser ud til at det er nogle lækre produkter! :-)

    'Mine favoritter er nok min læbepomade, min Someday parfume, min duo concealer og håndcream. :D

    http://bloggingbyceylan.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - Ja, efter min mening synes jeg jo at de er gode ;-D Hehe.

      Uhh, det lyder som nogle gode ting! :-)

      Slet
  2. Lækre sager!
    Hvor er din Tangle Teezer købt henne? :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, mange tak :-D
      Jeg er faktisk ikke helt klar over det, da jeg har fået den i gave, men jeg ved at man kan købe dem inde på billigvoks.dk <3

      Slet
  3. Super lækker blog du har dig! Og fint indlæg!^^

    http://mariaharenblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det sødt skrevet - Tusind tak :-)<3

      Slet
  4. Din blog er vildt fin! Jeg har næsten lige startet min nye blog - fieskovflatau.blogspot.com - har du lyst til at kigge forbi? Evt følge? Jeg følger selvfølgelig igen!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak skal du have :-D
      Jo, det kan vi godt finde ud af, hihi <3

      Slet
  5. Hvor er du sød, tusind tak <3 Ja, rigtig gerne :-)

    SvarSlet