28.12.13

Inspiration for your new year outfit.

Inspiration for your new year outfit.

Nytår står lige for døren, og der er sikket mange af jer, der så småt går og tænker over hvad I skal have på nytårsaften, måske har I allerede fundet jeres outfit, men hvis I ikke har og måske er gået lidt kold i hvad I skal have på – Så har jeg lavet de 4 outfit, som I ser på billedet over, til inspiration til jer.
Som I kan se har jeg både valgt at lave lidt fint tøj til f.eks hvis I skal til fest, og så har jeg også valgt at køre den lidt mere afslappede stil, hvis I ”bare” skal være sammen med familie eller venner.
Jeg skal personligt selv holde nytår sammen med noget familie i år, og jeg kører faktisk allerede i morgen til Odense (Hvor vi skal holde nytår), og som I måske ved har jeg desværre ikke net de, hvor vi bor i Odense, så der vil desværre ikke komme indlæg ind – Jeg vil måske have mulighed for lige at lægge noget ind nytårsaften, HÅBER JEG. ;-)
Men jeg vil prøve og se, om jeg kan nå et indlæg i morgen. :P

Når, men hvis jeg ikke når at lægge noget ind, må I have det bedste nytår mine dejligste følger/læser, og pas godt på jer selv!<3

2 kommentarer: