21.12.13

Hot Christmas Cocoa with Mint – DIY.



Heej girls. <3
Der er måske nogle af jer, der ved, at jeg ELSKER at drikke kakao her i den kolde tid. Den anden dag fandt jeg så en opskrift på en kakao med mint smag - som vist nok er inspireret af Starbucks jule kakao med mint. Jeg prøvede at lave den, og den smagte virkelig godt og er også super nem at lave - Det vil klart blive en af mine nye ynglings drikke.
Men ja under her kan I se, hvordan man gør, og hvad man skal bruge.

Det skal du bruge:
Kakao og julestokke.

Sådan gør du:
Tag 3-4 små julestokke (Hvis du har store så 1-2) Knus så julestokkene sådan så det er meget små stykker. Put de knuste stokke ned i dit krus kakao. Varm kakaoen i 1 minut i mikroen og rør så lidt i den. Efter du har rørt, varmer du den i 1 minut mere. Og så er den færdig

ENJOY! ;-D

2 kommentarer:

  1. Har lavet denne 'drik' i lang tid, og bryder mig ikke lige så meget om almindelig kakao mere :)

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha fedt :-) Har det faktisk lidt på samme måde - Den smager virkelig godt synes jeg ;-D

      Slet