18.11.13

Working with a photographer.


Hej sweeties <3
Min praktik uge sluttede i lørdags, og jeg lovede lige at fortælle lidt om min oplevelse som "fotograf" i Click.
Jeg havde en super fed uge i Click, det var dog også ret hårdt, for man skulle lave meget andet i forhold til, hvad man er vant til. Men vi lavede nogle forskellige ting, bla. skulle vi lave nogle pris-skilte på Photoshop til deres vindue, så var vi også ude og tage nogle "for sjov" billeder. Der kom et bryllups par op i ateljeet (Et sted hvor der er en hvid baggrund, og hvor der er store lamper og prof kameraer), som jeg skulle være med til at tage billeder af. Jeg fik også selv taget nogle billeder dér i ateljeet, og tog også nogle af min med-praktikant. Det var noget af det, jeg har lavet i ugens løb. Så ja, jeg havde en rigtig god uge!

Har I været i praktik, hvis ja hvor?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar