25.11.13

This or That.


Mad eller Søvn - Uhh begge dele er jo nødvendige, men hvis jeg skulle vælge så nok søvn. Svømme eller Ski? – Har aldrig prøvet at stå på ski før, men gad godt prøve det - så det må dog nok blive svømme. Kærlighed eller Venner? – Venner. Blogspot eller Bloglovin? –  Blogspot, dog er bloglovin nu også fedt. Brusebad eller Karbad? – Brusebad. Skype eller Facebook? – Facebook. Model eller fotograf? -  Jeg burde sikket som blogger sige model, men elsker klart mest at være fotograf.  Mørk- eller Lys chokolade? - Kommer an på hvor mørk den er. Hvis det er sådan nougat så det. Men lys er også godt. Hund eller Kat? - Kat, men hunde er nu også søde.  Hvid eller Sort? - Begge er smukke, men sort tror jeg nok! Bukser eller Kjole? - Altid bukser <3 Pepsi eller Cola? - Pepsi! Jordbær eller Blåbær?  - Jordbær. Canon eller Nikon kamera? Canon er min baby xD Rock eller Pop? Pop. Nat eller Dag? - Uh begge dele :P Burger King eller McDonald's? – Burger King, er ikke så vild med MC D. Fisk eller Kød? - Kød. Film eller Tv-serier? - Uhh tv-serie nej eller film, haha ved det ikke. Det er sådan lidt forskelligt. Æbler eller Bananer?  - Æbler tror jeg.
Jul eller Fødselsdag? - Jul, for så får alle gaver, og det varer ikke kun en dag men næsten en hel måned. Chokolade eller Vanilie?  - Chokolade. Solopgang eller Solnedgang? - Solnedgang – Ser næsten aldrig solopgangen XD Sandhed eller Løgn? - SANDHED – Hader seriøst løgne.. Kærlighed eller Penge? - Selvfølgelig kærlighed <3 Opsat eller hænge hår?  - Som I kender mig – Hænge hår XD Matematik eller Dansk?  - Ingen tvivl klart dansk. Hader matematik :P Kaffe eller Te? - Te, kan ikke lide kaffe. Ude eller Hjemme?  - Hjemme tror jeg, men elsker virkelig også meget at være ude på f.eks ferie og sådan <3 Kage eller Tærte? - Kaagee! Halskæder eller armbånd? Som I kender mig – Halskæder. Regn eller Sne? - Klart sne, det så flot og hyggeligt :-D Halstørklæder eller hue? Årh begge dele, sådan til inden dørs så nok en beanie. Men begge dele! Burger eller Hotdogs? Burger :-P Parfume eller body spalsh? Parfume. Mars eller Snickers? Tror det er Snickers, men er lidt i tvivl XD Komedie eller Drama? Elsker komedie. Flade eller høje sko? Altid flade <3 Badedragt eller Bikini? – Det kommer lidt an på sammenhængen altså hvis det er på stranden så bikini, men i svømmehallen så nok badedragt. Chips eller Popkorn? Popkorn. Efterår eller Forår? Forår :-) Milkshake eller Smoothie? Uhh tror det bliver Smoothie! Lip Gloss eller Læbestift? Nu går jeg jo ikke med nogen af delene, men nok læbestift. Æble- eller Appelsinjuice? – Æble-juice – Drikker det hver morgen. Krøllet- eller Glat hår?  - Glat som man kender mig bedst, haha ;-) Men kan dog også godt lide krøller måske til mere festlige anledninger eller bare til en forandring!

Håber at I synes det her indlæg var lidt sjovt og at I lærte noget mere om mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar