29.9.13

Same same outfit



Mit outfit:
T-shirt – Monki.
Bukser – Adidas – Stadium.
Jakke  – Quintess.
Sko – Kings and Queens.
Halskæde – Ikke den samme, men man kan få en, der ligner i H&M.
Ur – CasioSuperstar.dk
Ring – Fået i gav,e så ved det desværre ikke.

Jeg så her den anden dag et H&M blad fra Tyskland, hvor der var en masse outfits i.
Da jeg så billedet af pigen med cappen,  tænkte jeg med det samme, at det kan jeg da lave – dog valgte jeg ikke at tage cap på.
Det jeg vil sige med det her indlæg er, at man altid kan finde inspiration i blade og så bare pifte det op med egne detaljer, f.eks. accessories.
HUSK alt det hun (hende med cappen) har på kan fås i H&M!
Men ja, hvad synes I om sættet?

4 kommentarer:

  1. Virkelig fedt indlæg!!! Flere af dem (-::
    Du er virkelig smuk!

    www.blogbysofie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind mange tak :-D Det vil jeg huske på, tror klart også at der vil komme lidt flere af sådan nogle her indlæg i fremtiden ;-)

      Kigger lige din blog!

      Slet
  2. Fedt! Dejligt med mere Dye :) elsker elsker elsker elsker elsker din blog!!!!:) fede indslag!

    SvarSlet