24.9.13

Ask me – ANSWER.


Kan du lide kage?
Ja da, hvem kan ikke det. ;-) Hehe.

Hvem er din bedste veninde?
Uhh den er svær, har flere.

Er du god til at danse?
Den er lidt svær at svare på, for det er jo alt efter, hvem man dømmer mig efter. Men altså jeg er vel okay, har jo efterhånden gået til dans i snart 6 - 7 år.

Er du i godt humør?
Ja, det vil jeg sige. :-)

Bedste drengeven?
Ved jeg faktisk ikke helt, måske min bror.

Hvorfor begyndte du at blogge?
Det var faktisk en af mine veninder, der sagde, at jeg skulle prøve det, og ja så blev jeg helt bidt af det.

Hvad laver du i din fritid?
Jeg går til hip hop, foto og ung mad. Ellers blogger jeg og er sammen med mine dejlige veninder og familie.

Hvilket dyr har du, hvis du har nogle?
Jeg har en fed kat, som hedder Sofie.

Hvad er din livret?
Har flere, men kan ret godt lide indbagt mørbrad.

Hvor gammel er du?
14 år. Og fylder 15 den 24. januar.

Hvorfor er du lyshåret?
Hm, er født lyshåret - så det ved jeg ikke? ;-)

Hvad klok er du blevet født?
Ved ikke præcis klokken, men om middagen – eftermiddag.

Hvor længe har du haft pandehår?
Har altid haft pandehår, lige siden jeg var lille. :-P

Hvis du skulle bedømme din blog fra 1-10, hvor ti er bedst og 1 er dårligst, hvor meget ville du så give din blog?
Det kan jeg ikke desværre,  for jeg laver jo det, jeg selv bedst kan lide og så må mine dejlige følgere bestemme hvor godt, de synes om den. ;-)

Hvis du måtte have et hvilket som helst dyr resten af dit liv. Om det så var en tam krokodille eller en giraf unge. Hvad skulle det så være?
Altså hvis det var helt tam og aldrig vil gør mig noget, så måske en panda unge eller en tiger unge? Ej den er faktisk svær, måske bare en eller anden form for unge.

Yndlings blogger?
Øhm jeg har ret mange, men især www.pernilleschimdt.com, www.matildesblog.com og www.bloggingbycecilie.blogspot.com , kigger jeg meget på. Men ellers er jeg altid åben for at se nye blogge.

Hvor mange spørgsmål regnet du med at få?
Meget færre end dem jeg har fået, så det er virkelig dejligt. at I har stillet spørgsmål. Tusind tak. :-D

Hvad er den værste blog du har læst?
Der findes ikke nogle dårlige blogge, men der vil selvfølgelig altid være nogen, du bedre kan lide end andre. Men har aldrig tænkt, at det var godt nok den dårligste blog, jeg har læst.

Hvornår blev du sidst klippet?
Altså mit pandehår fik jeg klippet lidt af her for nylig, men husker ikke præcis hvornår.

Hvad skal du næste år?
Hvis du tænker med skole, så skal jeg forsætte på den skole, jeg er på og rykke op i 9. kl.

Hvad er det bedste du ved?
Den er svær, har ikke kun en ting. Men nok familie, venner og bloggen. ;-)

Lakrids, vingummi eller chokolade?
Helt klart chokolade, elsker det.

Vil du gerne tage kørekort?
Jeps, det regner jeg bestemt med!

Hvornår har du typisk fri for skole?
Tre dage til halv 3 og to dage til halv 2.

Hvor mange timer bruger du om dagen på lektier?
Det er forskelligt, på vores skole får man for det meste ikke lektier for fra den ene dag til den anden. Så laver ikke lektier hver dag … heldige mig ;-)

Har du et kendiscrush?
Jaa mon ikke, haha. Alle fra 1D, men nok mest Niall og Louis.

Er du en smule forelsket lige nu?
Nej faktisk ikke. :P

Hvad er dit ynglings ord?
Det skifter ret tit. Lige for tiden synes jeg ikke rigtig, at der er noget specielt!

Hvilke sprog kan du?
Hvis det bare er sådan nogenlunde og kan snakke det lidt, så er det: selvfølgelig dansk (Som jeg snakker som alle andre danskere), engelsk og tysk.

Hvordan staves dit navn på græsk?
Hehe, google oversæt siger Tou. xD

5 bedste ting i verden?
Det må nok være: Familie, venner, blog, One direction og tøj, sko, accesories, i det hele taget bare mode.

5 værste ting hvis det ikke må være mobning, dyrplageri, sygdomme og sådan noget i den stil?
Den tror jeg ikke at jeg kan svare på! Altså bumser og insekter er bare træls, ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om noget.

Ynglings stykke tøj i dit klædeskab?
Har flere, men nok min cowboy jakke, dr. Denim bukser, en T-shirt med skrift på eller en T-shirt med ananas på. Kan ikke vælge.

3 stykker tøj du godt kunne eje lige nu?
Celine paris T-shirt. Boy london sweater og starbuck T-shirt. Tror jeg nok det må være. ;-)

Ynglings butik?
Måske monki eller H&M, ved det ikke helt, det skifter sådan.

Drømmerejse?
New York eller andre sådanne storbyer i USA, helt klart.

Ynglings TV-program?
Æhm, ved jeg faktisk ikke, noget med reality, tror jeg?

Ynglings snack?
Frosten yoghurt, frugt eller knækbrød.

Hvad skal du i efterårsferien?
Til København, måske Odense og ellers bare tage en slapper og blogge. ;-)

Hvorfor kom du med i Vi unge?
Hurtig forklaret: Jeg meldte mig til en slags konkurrence, hvor du skulle lave en kreativ ting og have en blog. Og ja så blev jeg valgt. :-D

Er du højre eller venstre håndet?
Højre håndet.

Vil du følge min blog?
Vil gerne tage et kig på den og se, om det er noget for mig.

Følger du dig som en ”kendt” blogger?
Nej slet ikke.

Ser dine venner/veninder som en kendt blogger?
Det har jeg ikke spurgt dem om, men tror det ikke.

Vil du lave et indlæg med din træning? (Hvis du altså træner) Elsker dine ben.
Nuurh, mange tusind tak. Men jeg træner faktisk ikke. Jeg går til dans og cykler ofte - ellers ikke noget. :-)

Er der nogle af dine venner som kun vil være sammen med dig fordi du er blogger?
Nej det tror jeg ikke. Håber det ikke. ;-)
Yndlings kage?
Det må nok være en eller anden form for chokolade kage, men spiser ikke så tit kage selv, kun med mine veninder, og der plejer vi at bage chokoladekage.


Tusind tak for alle jeres spørgsmål,  jeg vil klar lave en spørgeruden mere om lidt tid. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar