31.8.13

Besøg ved Vi Unge.


Hej piger (og drenge hvis der er nogle der ude)!;-)
I går havde vi jo fredag, men det var ikke en hvilken som helst fredag for mig. Jeg var nemlig i København ovre ved Vi Unge for at blive interviewet og fotograferet om min blog og en kreativ ting, jeg har lavet. Jeg vil komme i deres næste specielle nummer, som er en slags efterfølger af Vi Unge Sommer, Vi Unge Veninder og Vi Unge Konfirmation, denne gang bliver det noget om kreativitet.
 Nummeret vil udkomme i Oktober. ;-)
Det var super sjovt og vildt at prøve. :-) Og jeg glæder mig så meget til se bladet!
I mandags var der 3 andre bloggere inde ved Vi Unge med deres kreative ting og blive fotograferet og interviewet ligesom mig. Det var også meningen, jeg skulle have været der i mandags, men ved en fejl fik jeg først besked søndag aften – men heldigvis havde de tid til mig i går, og det er jeg super glad for. :-D

Jeg har egentlig ikke helt fattet endnu, at jeg skal være med i Vi Unge ♥

10 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det bare fedt! Skrev du bare til dem eller noget?
    Skal nok kikke efter dig, når det udkommer.

    http://styleinstudy.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg deltog i den konkurrence som der er vidst lidt af oppe på billedet! ;-)
      Og så var jeg så heldig at blive valgt ud af alle dem der deltog. :-D
      Hehe tak <3

      Kigger lige din blog!

      Slet
  2. Ej hvor cool! Det er jo vildt fedt.
    Mange gange tillykke :D

    http://laceagateforlife.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også helt vildt de lige valgte mig, det er så fedt :)
      Tusind tak!:D

      Tjekker lige din blog.

      Slet
  3. Nu er jeg ikke den største Vi Unge fan, men tillykke :-D

    http://trendtechnique.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jo også helt okay ;-) Mange tak!

      Kigger din blog.

      Slet
  4. Wow hvor lyder det bare vildt fedt!
    - Vil helt sikkert købe bladet! :D

    http://geometrisk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det var også fedt!:-) Ville ønske alle blogger kunne opleve det :-D

      Kigger lige din blog!

      Slet
  5. Ej hvor fedt! Tillykke med det!:D

    annamatildehv.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak :-D

      Tjekker din blog!;)

      Slet