7.4.13

New in - Tyskland.


Som sagt, i går var jeg i Tyskland og der fik jeg shoppet lidt, og som jeg sagde vil jeg lave en lille new in så I kan se hvad jeg har fået købt. :)



T-shirt – 300 kr – Købt i Kings And Queens.
Skal bruges til blå-mandag. :)
Den købte jeg faktisk ikke i Tyskland, men i forgårs her hjemme i Danmark.




Blå bukser – 186 kr – Købt i H&M.
Skal også bruges til blå-mandag. ;)




Sorte bukser – 150 kr – Købt i H&M.





To creme – 7 kr per styk – Købt i H&M.




Hvad synes I om det?

4 kommentarer:

  1. Wow nogle billige body butters, virkelige fede bukser og jeg elsker t'shirten med ankerne på!

    God blog :)


    Beautytuc.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ja og de er virkelig gode synes jeg :) Mange taak :)

    1000 tak.

    Smutter lige ind og kigger på din blog.

    SvarSlet
  3. Den T-shirt er fed og jeg klæder mig til at se dig have den på, på blå mandag.. :)

    SvarSlet